Höstdojjor.

Förra veckan när jag var i E-town köpte jag nya höstdojjor till killarna. Jag tycker det där med skor alltid är så grymt svårt, men nu till hösten kör vi på temat Praktiskt. Så det bidde varsitt par skor från Vincent. LIAM heter modellen, 499:- per par. Även stövlar köptes därifrån, och de heter ALGOT och kostade 399:- per par. Så nu kommer killarnas fossingar klara höstrusket finfint.




Och när jag nu surfat på hemsidan (www.vincent.se) hittade jag även ett par urhärliga vinterkängor. Hur skönt låter det inte med foder och sula i lammull! 799:- kostar de per par, inte så billigt men små fötter är ju viktiga fötter, right? TOBIAS till Alvin och SVEN till Elis. (TOBIAS är i små storlekar och SVEN finns i större).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0