God morgon.

Idag ser det ut att bli fint. Det vräkte ju ner regn i natt, men nu är det soligt och fint ute. Kanske blir det en tur till P&M, lite foto eller bara vara social en stund.

Jag jobbar ikväll, och klockan tre i eftermiddag ska vi vara på banken och säga upp vårat huslån hos Swedbank. Innan dess måste jag gå in på deras sida och se till att alla mina autogiron från mitt (dåvanade löne-) konto (som jag ska ha kvar, men som sparkonto) tas bort.

Fick sovmorgon i morse, det är alltid lika skönt. Halv åtta var klockan när Elis vaknade och ropade på mig, han undrade om han kunde få se på film och äta äpple och få "harm taklaa" (varm choklad).

Självklart fick han det.

Och så vaknade Alvin en halvtimme senare och fick frukt och en skvätt välling. Nu ser vi på Katten Gustaf och jag ska in och fixa bankärendena innan barnen blir för pigga för att jag ska kunna koncentrera mig.

Hoppas ni alla få en fin dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0