Eller kanske inte...

Jag knallar upp med ostbågarna och filmen i högsta hugg, och vad hör jag då om inte "-Jag vill se Katten Gustaf mamma!". Suck. Elis är tvärpigg och vägrar somna, han har sovit i dubbla omgångar både till och från Norrköping. Alvinkraken hann inte sova på hela dagen, så han somnade fortare än kvickt.

Jag ska läsa en bok tänkte jag. Horoskåpet ni vet, jag tar fasta på det som stod. Promenad är jag för trött för, även om min främsta promenadpolare står här bredvid sägen och pipsniffar och gnäller. Det hör inte till vanligheterna att jag ligger i sovrummet och surfar, det gör henne nervös.

Ska kolla lite på scandinavianphoto.com. Brukar kunna bli dyrt, sådana "tittningar"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0