Shopping.

I går skulle vi på en facklig kurs.

Prydligt satt vi där och blev bjudna på fika. Ingen anade någonting. Förrän fikautdelarna kom och meddelade att det var en kommunikationsmiss, och vi skulle få gå hem med fullt betalt från Kommunal. Ingen utbildning dvs.

Kändes, skumt.

Jag tog tillfället i akt och åkte till E-tuna och hämtade min mobil som var inne på lagning. Jag fick en fabriksny tillbaka. Kändes bra.

Passade på att shoppa lite kläder till ett dop jag ska på i november. Allting köptes på KappAhl och var provat, betalt och klart på en knapp halvtimme.



Idag har jag jobbat, gått i skolan och sedan myst med Alvin. Elis sover hos mormor och morfar för första gången. Han har bara sovit hos farmor, och det innan Alvin kom. Så han är ingen van bortasovare direkt. Men han har sett fram emot det så länge, så det ska nog gå bra.

Opersonlig och kort blogg idag, jag har huvudvärk och har haft sedan i går, och det hotar med att bli migrän. Därför ska jag lägga mig nu.

I mrogon är det jobb till 12, sedan julmarknad i Julita. Det ska bli kul. Jag vet redan nu vad jag kommer komma hem med. Små tomtar, glögg, marsipan, ost och korv. Eventuellt lite godis också.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du har köpt den fina klänningen, jag vill med ha den!!!!

2009-10-23 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0