Nostalgi.

Elis och Alvin sitter och tittar på Landet för Länge Sedan. Vilken nostalgi. Jag minns att jag älskade filmerna när jag var liten. Och jag minns vartenda ord, varje mening ur de (få) filmerna barnen har.

Jag har semester idag, vilket känns skönt. Jag skulle ha jobbat hela helgen, men jag behöver ha barnen så Björn kan fixa färdigt här hemma. Jag är så less på att ha en vallgrav runt huset, snart nog ramlar någon av oss ner i leran.

Dagens planer då. Vi har tänkt gå ner till leksaksaffären och kolla lite. Elis pratar så om ett flygplan med knappar, jag måste se vilket det är så jag kan ha det som julklappstips. Sedan ska vi nog hälsa på gammelmormor, och till sist ta en sväng till pappa & mamma.

Nu ska jag pussa på Alvin som står och tigger om att få sitta hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0