Inkasso.

Fuck. Jag fick ett brev från folktandvårdens inkasso igår. Usch vad jag blir nojjig över sådant. Eftersom vi bytt bank till Nordea och avslutat alla konton på Swedbank finns det ju inga pengar där de kan dra autogirot ifrån. Jag visste ju att det hade blivit så, därför gick jag in på Swedbank och avslutade alla autogiron och e-fakturor. Men det kan inte ha blivit rätt, för vi fick en påminnelse från Bredbandsbolaget också. Samma sak där, vi hade inte sett e-fakturan eftersom jag inte kan logga in på swedbank längre. Vad trött jag blir på att allt ska krångla. 

Men på Nordea har de redan erbjudit sig att betala alla extraavgifter som vi själva inte kan rå för, påminnelser som kommer pga av bankbytet. 

Men det är inte avgiften som bekymrar mig, utan principen att få påminnelser. När vi ändå hade varit ute i god tid och avslutat allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0