Helgen.

Skönt det är med helg.

I fredags var jag och såg den senaste BECK-filmen i Eskilstuna. Jättebra film, även om Flickan som lekte med elden var bättre.

I går tog jag en spontan sväng till Eskilstuna igen. Med Alvin och David. Jag lämnade in min mobil för tredje gången, högtalaren sprakar så det knappt går att höra den man pratar med. Nu skulle den visst reklameras, förhoppningsvis får jag en ny.

Inhandlade lite småsaker, ett par TRETORN-stövlar till Alvin, röda och fina. Han fick bestämma färg och han brukar välja starka färger. (han hatar sin bruna vinterjacka, "tycker inte om den, den är som bajs" sa han igår. Den är brun, och det gillar han inte. Synd för honom att jag tvingar honom att ha den ändå. Men han fick välja nya vantar och en ny halsduk, båda i en skrikig blå färg).

Till mig själv köpte jag ett par skinnhandskar, två benvärmare och lite smått på Panduro. 

Ska på dop i november och har kommit på vad jag ska ge, men än så länge är inte idén riktigt klar. Tror det kan bli fint.

Nu ska jag packa väskorna till badhuset, och sedan göra frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0