Härliga lördag.

Tänk att det är lördag igen. Underbart!

Fast jag har inga stora planer för dagen. Vi brukar hälsa på gammelmormor, men hon har varit så trött de senaste dagarna så jag vill inte gå dit med barnen.

Men jag ska ner på loppisen på pingstkyrkan klockan tio, själv utan barn. Och hämta ut ett paket på ICA. Sedan ska nog jag & baren gå ut och leka lite i leran. Så länge man planerar för att den där jäkla leran ska fastna överallt så kan man ju anpassa kläderna efter det, men oftast får jag kontakt med den där kletiga smörjan när jag ska till och från jobbet.

Nu håller Alvin på att tjata ihjäl mig, så det är bäst att jag slår ihop datorn och han får sitta hos mig. Kan ju inte välja en dator framför Alvinsötisen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0