Barnfilmer.

Har just varit inne på homeenters hemsida och beställt lite barnfilmer. Några Rorri, två jul-filmer med musse pigg, och den andra Boog & Elliot-filmen. (Boog & Elliot är ju så kul att se bara för att Persbrajjan gör rösten till den muppiga nallen!)

Gårdagskvällen spenderades i lugn och ro. Pojkarna blev så trötta vid sju-tiden, trots att de båda sovit riktigt länge under dagen. Efter lördagsgodiset och tandborstning hade Alvin samlat ihop mjukisdjur och tre filtar och kom sedan och drog mig i fötterna och sa "Mamma vill gå lägga dig!". Han vill att jag ska följa med in till sängen och ligga och prata medan han somnar, hur gulligt är inte det! Så vi låg och snackade tills Elis också kom in och la sig.

Fast sedan blev det inte mycket till lördagskväll för mig. Jag var skittrött och drack inte ens te trots att Björn kom upp med fika. Jag sov hela tiden. Social man är.

Idag ska vi till badhuset, sedan hälsa på gammelmormor och efter det ut till pappa och mamma. Fullt schema alltså.

Just det, måste skriva om mitt fynd på Pingstkyrkans loppis. Jag fyndade tre P.O.P fleecetröjor för 25 spänn styck. Precis det som jag gick ner för att leta efter. Fleecetröjor alltså. Att det sedan var P.O.P var ju bara bonus. Stooora, mjuka och sköna.

Sedan ett par vinterkängor också åt Elis. Samma modell som han hade förra året, men i passande vinterstorlek. Så jag var kalasnöjd med alla köp :-)

Nu ska jag fortsätta kolla film med barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0