Äsch.

Skrev inlägg och lyckades radera det. Vad duktig man är ibland.

Idag är jag ledig. Ska till E-town för lite mat och bio med en vän, senare ikväll. Men fram till eftermiddagen får jag umgås med pojkarna. Ska hälsa på gammelmormor, och fika lite tror jag.

I morgon ska jag knalla runt på lite loppisar med Elis. Tror det ska vara loppis i Mellösa, barnloppis. Det ska vi gå på.

Har jobbat långa dagar den här veckan, det känns så skönt att veckan är över.


Elis har kommit in i en "varför"-perdiod. Jag har tänkt på det tidigare, att han inte frågat så mycket än, att den där frågvisa tiden inte börjat. Men så började han förra helgen. Det är många djupa funderingar. Varför har man rygg? Varför har man tuttar? Ofta när han är upptagen med att leka frågar han, då snurrar väl tankarna extra mycket.



Nu ska jag betala in lite fler räkningar och se om jag kan lyckas avsluta alla mina automatiska kontoöverföringar hos swedbank. Det gick inte sist, och jag vill inte så gärna ha stående överföringar från det kontot, när det enda som går in där är barnbidraget. Och överföringarna går ju till konton som avslutats, det blir inte så bra. Jag vill fixa det där så vi kan plocka bort allt från swedbank någongång.


Kommentarer
Postat av: Sara

Var inte den loppisen sista oktober? Eller var den redan nu?! Måste kolla. :)

2009-10-02 @ 11:05:17
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0