Pimplat kaffe.

Gud, nu har jag druckit två stora muggar kaffe och min blåsa håller på att sprängas. Uhhhhh. Ska snart knalla iväg, slut på kontorstjänstgöring för den här helgen.

Råkade röka in och dessutom kyla ut hela nedervåningen när jag eldade i morse, en brinnande vedklabb ramlade ut när jag öppnade luckan och det blev en rökig dimma överallt. Tur att vi inte har någon brandvarnade, annars hade nog barnen vaknat. (Läs mellan raderna: Vi behöver verkligen en brandvarnare. Monterad. Vi har fått mängder i julklapp med de skruvas aldrig upp. Om någon får för sig att ge oss en sådan i juklapp så måste ni se till att det ingår MONTERING). När jag väl fått in klabben i elden igen fick jag blixtvädra. Och så bannade jag mig själv en stund när jag såg brännmärkena på golvet.

Nu ska jag diska min mugg och låsa här. See´ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0