"Jag ser dig!"

GulleAlvin.

Han hade sommat vid tv´n, och jag hade burit in honom i vår säng. Så bäddade jag ner honom under täcket, och gick ut. Men så låg han så sött, så jag gick in igen, bara för att kolla på honom lite. Då slog han upp ett öga och sa "Jag. Ser. Dig!"

Jag som trodde jag kunde smyga.

SötAlvin.

Usch, i morgon ska pojkarna vaccineras. Jag känner mig som en bödel. Vill inte att de ska stickas. Björn ska ta båda två dit, men jag överväger att följa med själv, det kanske är jättemycket folk. Men usch, jag våndas redan...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett råd...låt björn åka med båda grabbarna...

På något sätt så lyckas de (barnen) lista ut att man som mamma mår skit dåligt...

2009-11-18 @ 08:07:56
URL: http://skatansurtant.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, jag gjorde det. Jag tror jag hade smittat barnen med min överpedagogiska välvilja. Så nu hade de inte ens reagerat över sprutan. Ingen av dom sa någonting. puhh

2009-11-18 @ 19:14:20
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0