Illamående.

Har just kommit hem från jobbet. Var på filmklubben, och såg en rätt bra film. Men usch vad jag mår illa. Jag klarar inte att se filmer som är gjorda med handhållen kamera, gahhh vad jag mår illa av det. Och det tog säkert 30 minuter innan jag kom på det, jag satt och funderade över om jag höll på att bli sjuk. Men sedan kom jag på vad det var.

Var hos P&M idag, och grillade korv och krattade löv. Fast vi åkte sent, tror klockan var runt 12. Vi pysslade här hemma, målade ramar och gjorde färdigt trappstegen. Den blev riktigt fin.

Nu ska jag pyssla med bilder en stund. Dessutom, en av mina bilder på Ebba finns med i en omröstning, vill ni rösta på min bild och/eller läsa om vad det gäller så klicka här!

Morgondagen blir en lång dag. Först ergonomi på brandstationen, sedan APT-möte och efter det jobba kvällen. Känner mig mätt på långa dagar. Funderar på att ta semester i jul. Jag har en riktigt lugn jul, jobbar enbart julafton 7-12, sedan är jag ledig juldagen och annandagen och söndagen. Ganska soft, eller hur. Men har två eller tre arbetsdagar därinnan, och funderar på att ta ledig då. Eller jobba in lite komp och ta ut. Jag vill ha något ledigt att se fram emot. Björn ska vara ledig i tre veckor i sträck. Det kallar jag soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0