Det är jag och Titan.

Vi pluggar just nu. Eller, Titan tigger wienerbröd som jag och pappa ska fika med när jag är klar för dagen. Har haft sjukt brått idag, jobbar till tolv, fixat lunch, handlat och sädat åt mormor innan jag åkte hem och hämtade datorn och for hit ut. Första gången jag sätter mig och tar det lungt nu, har jag otur somnar jag med näsan i tangentbordet... 

Nä, nu och två timmar framåt ska jag plugga lite. Sedan är det fredagsmys. Fick jobba söndagen (=kval. övertid, gött det), och dessutom har vi en plaskvåt säng. Vi har en ventil sitter rakt ovanför Björns sida, och två minuter innan jag skulle gå upp (jag var i full färd med att snooza) började det rinna kondensvatten ur ventilen ner över Björn. Mowahahaha vad skadeglad jag blev. Han kom upp fortare än någonsin på morgonen. Dessvärre är sängen blöt, och Björn trodde det skulle räcka med en handduk i sängen för det skulle sluta droppa när som helst. Nu när jag var hemma & hämtade datorn såg jag att det hade droppat hela dagen... Fick flytta sängen (lätt - not) och byta handdukar. Jag är grymt lycklig över att detta skedde nu när han var hemma, och inte för två veckor sedan när han befann sig i Bern...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0