Trötter i mina... -ben?

Känner mig lite spak i benen faktiskt. Det är hemskt hur otränad jag är inför TjejVättern. I skrivande stund är klockan halv ett, och jag slutade för precis en halvtimme sedan. Cyklade hit ut till pappa & mamma, och alldeles strax ska jag sätta mig i solen och läsa tidningen. Men jag gick in till datorn för att kolla upp en sak jag undrade över. Nämligen anmälan till Vårruset. Sista dagen för lagen (haha, rim!) i morgon att anmäla alla lag från jobbet. Det ska jag fixa på förmiddagen.

Tänkte passa på att artighetsblogga lite också, när jag nu ändå sitter här. Eller ja, i alla fall plita ner min ofantliga helgträning. (Viss ironi, betänk det)

9/3 7 km.
7/4 10 km.
11/4 14 km.
12/4 14 km.
17/4 14 km.
2/5 14 km
3/5 14 km

Totalt: 87 km avklarat.

313 km kvar.

Det är fem veckor kvar till TjejVättern. Och enligt det matematiska snille jag är torde det bli ca 63 km per vecka. Absolut minst. Dessutom måste jag komma igång med övrig konditionsträning, och framförallt GYMMET ett par dagar i veckan nu, så mina stackars lårmuskler får lite förberedelse.

Usch, det här blir snärjigt. Fast jag längtar faktiskt enormt mycket, det ska bli så kul! SNälla ni, kan ni inte pusha min vän Madde med lite snitsiga hejjarramsor här? Hon hotar med att hoppa av *grina*. Klart hon ska ställa upp, eller hur!

Tjingeling // Hanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0