Svar till er :)

Jag är så dålig på att svara på de kommentarerna jag får. Har samlat de senaste nu i alla fall :-)

Evelina: Hejhej=)
Jag såg ju inte gamla bloggen, men den nya var mkt fin. Om jag skulle ha ägt den skulle jag nog dock slänga in lite färg någonstans...(Du kan ju titta hur mkt färg det är i min blogg...(: )Headrn är kanon också btw =) Kram


Svar: Jaaa, jag ska lägga fler bilder i vänstra menyn, det kommer nog färga till bloggen lite. Sedan ska headern bli lite bredare. Och eventuellt någon bakgrundsfärg i rubriken. Allt det vita är egentligen för att det ska vara lättläst och överskådligt. Du hade en jättefin blogg, även om det kanske var aningen mer färger än vad jag skulle ha valt ;-)



Linda: Mkt snygg den nya designen :) kram

Svar: Thanx! :-)



Stina: Nya bloggen är mycket trevligare, ljusare oc lättare att läsa........ /

Svar: Kalas, det var det som var meningen!



Sara: Elvira och Abbe hälsar stort grattis till Elis som blivit stor kille! Tre år!! Wow! Kram.

Svar: Elis bockar och tackar. Tänk att det är tre år sedan han föddes... Känns som om han alltid funnits.



Stina: tack för tipset om betesutsläpp i julita, ska åka dit om vädert tillåter, har sambons barn den helgen så det passar super! 

Då kanske vi ses där!

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0