Morning.

God morgon!

Idag skiner solen, och det verkar varmt ute. Har inte satt ut näsan ännu, ska göra klart här inne en stund till, sedan ska vi gå ner på stan. Lovade pojkarna att vi ska köpa glass på Cafét idag. Hoppas det inte blåser bara, blir så kyligt då.

Jag börjar inte jobba förrän 16.30 i eftermiddag. Innan jag fick barn hatade jag att jobba enbart kvällar, kändes som om jag bara väntade på att gå till jobbet. Numer känns det ganska bra, jag hinner umgås med dom innnan jag drar till jobbet, och de behöver inte åka till dagis utan får tillbringa tiden då jag jobbar med sin pappa. Inte så illa alls.

Just nu ser de på TV, hemskt egentligen i det här fina vädret. Men hellre det än att de slåss om prylar här nere, jag ska bara svara på lite mail och sedan rapportera in mina OB-tider, och då är det vettigare att de sitter still där uppe.

Ha en fin dag alla!


Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0