Kändis med hybris.

Det måste väl ändå vara den lilla Johan Palm, han från IDOL. (Ja, en av mina svagheter är ju kvällstidningar, på jobbet plöjer jag en del med stort intresse. Även Nöjes-sidorna.)

Idag säger han i Expressen:
- Det är mer hysteri nu än i höstas. Helt sjukt är det. Jag tror inte att jag själv förstår hur känd jag är.
- Jag har typ inget privatliv längre så om jag är ute nånstans så måste jag tänka på vad jag gör. För min image.
- Vi har samma replokal som vi är i jämt men jag kanske inte ska säga var, för då blir det hysteri.

Tidigare:
Jag tänker bli en legend, en David Bowie. Jag vill inte bara ha radiohits utan även låtar som blir klassiker.

Ehhh. Han är sjutton  år, för sjutton (haha). Ärligt. Vad kan han göra som skulle påverka hans image? Ta en springnota på donken? Han kommer inte in någonstans. Dessutom har han tidigare sagt att han vill bli superkänd, jag tror dock knappast han skulle fisa offentligt av rädsla för dålig publicitet.



Just nu har jag cyklat från jobbet ut hit till p&m, släppt ut Tiara i gröngräshagen och ätit lite frukt. Ska snart läsa tidningen, och sätta på lite kaffe. Regnet har hittills uteblivit, men man vet ju aldrig, än så länge är en bra bit av dagen kvar, himlen kan (och lär väl) öppna sig totalt när jag väl ska trampa tillbaka till jobbet.

Nähej, ett besök på FB och cyberfoto väntar nu.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0