Inga väggar,

så långt ögat når ;-) (svar till Anna)

"Hur länge till orkar du vara sysslosatt 24 timmar om dygnet? Du måste ta hand om dig, så du inte springer in i en tegelvägg snart...Massa kramar"

Jag lovar, det är luuungt! Säkert!



I övrigt idag: Lämnade på dagis 7.15, sedan jobbade jag i ett streck (inte ens någon lunch!) till 16.30. Hämtade barnen, handlade, gjorde kycklingnuggets och pommes och sedan duschade småkillarna. Under tiden damms/ögmoppade/dammade jag ovanvåningen, och packade allt jag ska ha med mig i morgon (Ullared med Kommunal). Ska bli kul, så kul!

Nu ska jag duscha, och sedan packa fram kläder som pojkarna ska ha på sig i morgon, så inte Björn behöver leta i alla vrår efter allt.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaha du skulle också med till ullared! Då träffa du min mamma på bussen!

2009-05-07 @ 09:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0