Ibland är det bra

att kolla bloggen från en annan dator. I min dator ser hela bloggen enormt vänstervriden åt, och högersidan av skärmen/ytan i explorer är helt vit, säkert 30% av ytan till höger är tom. Därför sa jag att headern ska bli bredare för att fylla ut. Men när jag surfar på jobbets dator ser den inte alls ut så, då ligger bloggen i mitten, och headern ska nog inte vara större.

Men hur ser det ut för er?

Jag inser ju att det är min webbläsare8/skärm?) och dess inställningar som gör det, men det ser ändå likadant ut i både Mozilla/Firefox/Explorer, de tre webbläsarna som jag använder beroende på vad jag gör vid datorn.

Kan ni inte tala om hur ni ser bloggen, så jag vet om det är nödvändigt med ändringar eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0