God morgon.

Åhh, äntligen ledig helg. Som jag längtat. Verkligen. Men vi ska gå på Betnér ikväll på Amazon, och jag är verkligen, verkligen INTE sugen på det. Mest för att barnvakteriet krånglar. Farmor och farfar brukar vara barnvakt utan problem, men Björn var sen med att fråga dom, så de hade redan planer. De skulle ha besök hela kvällen, men kunde ha barnen hos sig ändå. Men, det kommer ju bli sent, då ska vi väcka upp båda pojkarna sent som attan för att GÅ hem med dom (om jag då inte avstår att dricka något förstås så jag kan köra).

Vanligtvis brukar de ha killarna hemma hos oss. Det är ju smidigare för alla. Men jag förstår att de inte kan vara här hemma om de planerat att bjuda folk på mat hos sig. Usch, jag gillar inte att krångla med killarna, vill att det ska vara raka rör och smidigt. Skulle hellre stanna hemma med dom nu ikväll. Alternativt fick pojkarna sova kvar hos farmor och farfar, men det vill jag verkligen inte. Det är ju min lediga helg, då vill jag ha killarna här ju.

Usch vad rörligt det blev. Ibland lönar det sig bättre att fråga farmor själv, då får jag veta på en gång. Björn glömmer alltid, och frågar i sista stund, och då blir det såhär.

Nu ska jag fortsätta pyssla med bilder. Hade satt klockan på fem i morse, för att eventuellt ge mig ut och fota soluppgång. Men tji fick jag när det var så mulet att ingen sol syndes, bara regn och rusk. Fast då fick jag sovmorgon till sju istället, inte illa. Känner mig alltid utsövd om jag får sova en hel natt till sju, jag behöver absolut inte sova längre om jag lägger mig innan ett. Sex timmars sömn, det är lyx. Frukostkaffe på Violen innan jobbdax, det är lyx.
Tjingeling // Hanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0