God morgon!

Ja, här sitter jag igen. Vid typ samma tid som när jag jobbade. Alvin vaknade sex, givetvis. Igår hade han sovit till kvart över nio. Elis sover i alla fall, det är skönt för honom. Jag hade kanske kunnat få Alvin att snooza idag, men jag har/hade lite samtal som måste ringas på morgonen, så jag ville inte försova mig.

Bl.a. till dagis, och se om de kunde få komma idag då jag ska jobba. Och det gick ju bra. Sedan ska jag ringa veterinären, för Sonyas klo ser verkligen inte bra ut... Nu får man röra den i alla fall, tidigare har hon inte alls velat att man ska pilla där, så vi har låtit det vara. Men jag lyckades kolla ordentligt nu, och se hur djupt den där sprickan verkligen går. Det måste göra ont. Kolla bildbloggen (hannasfoton.blogg.se) om ni vill se bilden, lägger ut den där.

Nu ska jag plocka fram telefonnummer till vet. och sedan hämta min almanacka. Ska sedan ringa till cybefoto och se om de kan komplettera min order med en kameraväska till, som Cicci ville beställa. Efter det hoppas jag att Elis vaknar (han får gärna sova tills jag ring vet.) så vi kan frukostera och sedan åka till pappa & mamma en sväng.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

2009-05-25 @ 20:33:59
URL: http://willman.blogg.se/
Postat av: Sara

Tja. Nu har jag mailat dig igen. Tror jag. Var inte säker på mailadressen, men du märker väl om det kommit fram. Där i finns två bilder som jag vore tacksam om du ville snygga upp. Du tycks ju ha öga för det där. Och verktyg och kunskapen. Till skillnad från mig. :) Kram Sara.

2009-05-25 @ 20:35:27
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0