God kväll.

Idag har jag varit på resade fot hela dagen känns det som. Var i Ullared med Kommunal, och handlade. Började vid fem i morse, stannade och frukosterade och var sedan framme vid tio. Handlade, åt, handlade mer, åkte hem vid fyra, stannade ochfikade och var sedan hemma halv tio. De där resorna är alltid så trevliga, Kommunal bjuder på godis och Festis under resans gång, och på vägen hem var det gratislotteri. Små detaljer gör mycket.

Jag höll min budget sånär som på en femtiolapp, vilket vad skönt. Även om jag alltid får lite små-ångest efteråt. Mumsade hamburgare och pommes för glatta livet till lunch, och kommer få rå-ont i magen i morgon. Men jag äter ju bara sådan skit när det är något speciellt. Just för att jag gillar det då, en flottig hamburgare och ännu flottigare strips är inte lika gott till vardags.

Hade inte tänkt köpa några kläder alls, förra året hittade jag ingenting fint. Men i år hade jag flyt, många svala tunikor och toppar blev det. När de kostar en hundrig styck är de perfekt att ha i jobbet, skitsmma att kvalitén oftast ger en del i övrigt att önska. Lite kläder till barnen blev det också, och lite leksaker. Köpte massor av sportstrumpor, hårspray och lite smink.

Men nu ska jag hoppa i säng, trots att jag mest sovit på bussen känner jag mig slut i både huvudet och kroppen. Det tär att göra av med pengar ;-)

I morgon är det fredag och jag jobbar till fyra. Sedan ska jag hämta killarna och njuuuuuuta av att det är FREDAG! Gud så skönt. På lördags kväll ska vi på Betnér på Amazon, och på söndag Arlas betesutsläpp i Julita.

Nu ska jag duscha, och sedan sooooooova.

Ha det bra alla!


Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

2009-05-08 @ 09:35:50
Postat av: Stina

Vi ses på söndag! Ska bli fint väder med sol.....

2009-05-08 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0