Gaaahh!

Jisses. Nu är jag trött och seg, men kände ändå för att ge er en uppdatering.

David, brorsan, tog min biljett till Betnér. Ahh, jag slapp gå. Det var en lättnad. Jag och Louise satt här hemma & kollade på någon halvskum film, vår tv: (sändningen) hade pajjat för kvällen så det var bara film att välja på. Sedan kom David och björn hem, och David fortsatte ölpimplandet här hemma. Gud, jag trodde aldrig han skulle gå. Till slut hotade Louise (tack snälla!) med att ta taxi hem om han inte reste sig, så jag kunde köra dom. Åhhh han är så seg när han är full. Han borde verkligen ha ett alko-lås på sin mobil.

Nu ska jag sova, kommer få köra till Julita i morgon då min kära fästman inte kommer kunna köra. Om han nu klarar att åka bil. Han var lite, svajig, ikväll. Hoppas han klarar att hålla ångan uppe i morgon, så han inte förstör dagen för barnen. Och hoppas det är fint väder i morgon.

Blev inget pillande med dagens bilder, eller med bloggen. Men det tar vi en annan dag.

Stina: hoppas vi ses i morgon!


Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Tyvärr så åkte vi inte till Julita då vädert inte var så roligt här.....men vi kanske ses någon annan dag!

2009-05-10 @ 09:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0