Fem minuter...

Måste sitta fem minuter, känns som om jag stressat sedan jag somnade i natt. Somnade med barnen vid tv:n, vid halv tio. Och vaknade halv ETT! Hela kvällen försvann och jag hann inte göra ett skit, sov bort allt.

Fick halv panik eftersom sista anmälningsdagen till Vårruset var igår, så när klockan var 00.33 då jag anmälde borde egentligen vara försent. Men det funkade i alla fall. Och jag är 3300:- fattigare. Måste se till att få de pengarna idag, mycket att ligga ute med. Allt är insamlat och klart bara att det inte är insatt på mitt konto.

Låg och Lästa "Vi måste prata om Kevin" tills klockan var strax efter två, då tvingade jag mig somna. Men jag somnade med jobbet och hade samma tankar gåendes i huvudet när jag vaknade, känner att det är det gör mig stressad just nu.

Har precis varit ute på en vovvepromenad, det var skitkallt ute.

Nä, nu ska jag packa killarnas matsäck och sedan väcka alla där uppe.



Tjingeling // Hanna ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Förresten, fick du mina bilder i mailet, eller försvann det på vägen? Vill inte stressa på dig, undrar bara om de kom fram? /Kram Sara.

2009-05-05 @ 10:43:22
URL: http://willman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur länge till orkar du vara sysslosatt 24 timmar om dygnet? Du måste ta hand om dig, så du inte springer in i en tegelvägg snart...Massa kramar

2009-05-06 @ 11:36:42
URL: http://metrobloggen.se/annabroberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0