ESC.

Som vanligt så sov jag mig igenom ESC. Fast jag såg Sverige, och halva Norge, de jag ville se. Samtidigt som vi zappade mellan "Saving private Ryan" och nyheterna. Det var kul att Norge vann, Rybak var faktiskt riktigt, riktigt duktig. Det såg så äkta ut, glädje och fart. Så det var en värdig vinnare. Synd att Sverige kom så nedrans långt ner, men det var ju nästan väntat. Flopp eller kanonplats liksom, vad kan man vänta av en pop-opera. Lite synd om Malena bara, för hon verkar så gullig. Att Carola floppar tycker jag bara är kul, skadeglad som jag är.


Nu ska jag fylla på min kaffemugg, den har sinat. Alvin väckte mig halv åtta, rena sovmorgonen. Är utsövd, men med lite huvudvärk. Lagom när vi skulle lägga oss vid ett igår knallade Elis upp och ville mysa i vår säng. Han kommer promenerandes precis så som man förväntas sig av sömniga småbarn: vingligt, invirad i en filt, med nappen i munnen och sin älskade Bebis över axeln. "Åh mamma vad mysigt det är" näger han när han kryper ner hos oss, inte kan man neka det. Jag tycker ju att det är lika mysigt.

Nu ska jag kolla in lite objektiv, är sugen på ett vidvinkel, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket, det finns så många.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0