Träning.

Dagens träning: Gympass och sedan 10 min jogging.

Fast först jobb, och sedan hämtade jag barnen och pappa. Pappa var barnvakt medan jag & mamma tränade, och nu är jag hemma. Underbart väder, tyvärr är vi inne då jag knappt hann hem förrän Elis somnade, han var jättetrött. Och fem minuter efter att Elis somnat vaknade Alvin, han har sovit ute i tre timmar. Sömntutor.

Just nu ligger Alvin och myser med Sonya, men hon är inte riktigt bekväm med sällskapet, hon vill ligga ifred och Alvin vill mysa. Och just nu fick hon sin vilja igenom, så Alvin får hitta på något annat.

Ska ladda upp alla bilder till crimson nu, har tagit lång tid att sortera allt.

Ovanstående är min "kom igång-bild", från idag. Just nu står vågen på en sisådär 69 kg, har inte vägt mig sedan förra veckan och då vägde jag 68.8. Ska väga mig igen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0