Tidig morgon.

Eller ja, nu har ju klockan blivit ganska mycket, och det är inte så tidigt längre. Men när jag öppnade bloggen för att skriva var klockan några minuter över sex. Men det är rätt svårt att hinna göra något sammanhängande på mornarna. Hinner öppna datorn, sätta på kaffe, byta blöja, sätta mig, resa mig, sätta i en film, hämta kaffet, sätta mig, öppna bloggen, hjälpa Alvin till pottan, undra vart jag ställde mitt kaffe, sätta mig, öppna mailen, resa mig, byta språk på filmen, sätta mig, resa mig, hämta kaffet som jag visst ställde på TV:n, sätta mig, starta om datorn eftersom Alvin lyckats fingra på tangenterna... Ja, ni ser. Klockan går och jag vet knappt vad jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0