Tidig morgon.

När barnen började tjoa i morse trodde jag klockan var halv sju, så det kändes vettigt att gå upp. Efter en halvtimme sa jag till Björn att hag väcker honom om en timme, vid åtta. Och så kollade jag på klockan. Då var hon kvart över sex. Uhhh, jag hade sett fel, så barnen vaknade och härjade redan halv sex. Innan jag hann få på mig kläder och linser och annat så hade Elis gått ner och försett sig och Alvin med frukt. Dom är ett team de där två. Det inte Alvin når fixar Elis åt honom.


Jag är skittrött, orkade inte duscha igår innan jag la mig och det känns så konstigt, är van vid att håret är nytvättat varje morgon. Måste hoppa in i duschen så snart Björn masar sig upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0