Sjukt?

Man ska inte prata om det man inte vill ha. Träffade Sara på stan och sa att killarna inte varit sjuka på flera veckor, men att man knappt törs säga det, för då kan man ge sig sjutton på att de blir dåliga. Jag skulle nog ha varit tyst, för i morse var båda killarna snoriga, och jag tyckte att Alvin var varm. Vår febertermometer saknar batterier så jag kunde inte kolla, men både Elis och Alvin var trötta och sega och lite gnälliga. Så det får bli en hemmadag för dom idag. Fast en sväng ska vi åka, till K-holm med kameran. Pappa följer med, så då kan alla vänta i bilen medan jag lämnar in den. Men det blir ingen utelek eller något sådant, det är tänkt att de ska till dagis i morgon om de är pigga resten av dagen. Svårt att se nu, för de beter sig som vanligt, hade de inte varit mosiga i morse hade jag inte märkt något nu.

Nähej, dags att göra sig klar. Tjing :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Näääe! Okej, vi pratar aldrig mer om sjukdomar när vi ses! :) Hoppas de piggnar till ordentligt snart. kram.

2009-03-19 @ 15:23:01
URL: http://willman.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej. NU har jag letat fram två bilder jag vill ha lite uppsnyggade. Ja, du förstår nog själv när du ser dem. Vad hade du för mailadress nu igen, så skickar jag över dem. Kram.

2009-03-20 @ 09:42:53
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0