Rea.

Ja, i sportaffären i Flen. Alla kläder var 50% på. Jag köpte en tjocka tröja till mig själv, någon blandning mellan myströja och jacka. Jätteskön. Sedan när jag betalade frågade jag lite löst om det var rea på barnkläderna också, och det var det ju. Jag strökollade lite, och hittade två fleecfodrade fleeceställ. Didrikssons. 549:- per styck. Alltså 549:- för båda. Det fanns bara två kvar, en i strl 120 och en i 90. Elis har 98 nu, och Alvin har 80. Så dessa kommer ju passa perfa till hösten. Jag blev skitglad över mitt fynd. Killarna kommer se ut som två turtles på dagis, haha.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Hamnade här av en slump. Är själv från Flen, men känner inte igen dej..



Måste bara säga att jag tycker du väldigt vacker och har två jättesöta barn, av dina fotografier att döma :)



Ha en fin lördagskväll!

2009-03-07 @ 19:58:06
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0