Neråt, neråt.

Vägde mig i morse, och nu stod vågen på 68.8. Alltså, jag är på rätt spår igen. Vad sa jag att min startvikt var, förra veckan? Jag vet inte vilken våg jag ska gå efter, på invägningen hos pappa och mamma vägde jag 69,0. Ca, de har en vanlig våg med snurrskiva så det är svårt att se exakt. Men enligt min våg här hemma så vägde jag 70.3, så jag räknar det som min startvikt den här gången.

Det är så tydligt att det ger resultat när jag tränar, det gäller ju bara att hitta motivationen. Simmade 25 minuter igår, och ska göra detsamma idag. Sedan gäller det ju att äta bra, men det har lite mindre betydelse om jag tränar.

Nu ska jag leta objektiv på cyberfoto.

(Filiduttan! Hur funkar din blixt? Är så sugen på en liknande men priset gör mig så tveksam.)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0