Lite svar.

Jag är megadålig på att svara folk på det de skriver, det är svårt när andra inte har egna bloggar man kan svara till.

Hejsan!!
nu är ja här o snokar =) hihi
ville bara säga att ja tycker att bilderna är snygga som tusan =) ser väldigt konstnärliga ut. snödropparna o viden är sånna foton som man skulle kunna lägga på canavas duk o hänga på väggen =) mycket fint! puss puss

Tack! Sådant är så kul att höra, själv gillar jag ju bilderna men det är alltid grymt kul att höra att andra gillar mina bilder. Tyvärr har jag inte testat att framkalla en enda bild av alla porträtt/foton jag tagit. Borde göra det, så jag vet hur de ser i handen så att säga.

Hej! Jag vet hur det är med magkatarr lider själv i mellan åt av det.....men har hitta en super bra tuggtablett som hjälper...Link heter den. Du kanske har prova? Kram

Har inte ens hört talas om den tabletten, så det ska jag absolut testa! Alla tips mottages tacksamt.

Tjingeling // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0