Lets Dance.

Tror knappast jag är ensam om att kolla på det. Jag hoppas att Magnus och Annika vinner, jag är överförtjust i Annika och helt imponerad över hur Magnus som väger typ 150 kg kan klara av att vara så smidig och snabb. Är riktigt nyfiken på deras shownummer.

Just nu är det Hasse Aro som jivar, och jag kan för mitt liv inte få ur skallen att han är så otroligt lik en av mina bästa vänners pojkvän/sambo. Marias Henrik alltså. Utséende, hållning, ja om 20 år vet du Maria hur Henrik kommer se ut. Tyvärr (eller tack och lov, hehe) har jag aldrig sett Henrik dansa, så jag kan ju inte avgöra vem som dansar bäst.

Just nu knallade Elis in till sin säng, han skulle ligga och mysa med Sonya. Han har legat i hundkorgen på golvet här inne i tv:rummet, nu tyckte han det var dags att sätta på lite musik och ta med sig Sonya in i sitt rum. Så hon ligger i sin korg på golvet, och Elis i sin säng. Eller, de låg så när jag lämande dom, just nu hör jag Elis mumla, så antingen har han lagt sig i korgen hos henne eller så har hon hoppat upp till honom. Dom är ganska söta de där två, busarna.

I morgon ska vi till simhallen, det är öppet hus. De ska inviga det nya barnbadet, ska bli kul. Om barnen nu får plats, det skulle visst komma mycket folk. Men strunt samma, barnen nöjer sig nog med att komma dit och få gratis glass.

Nu ska jag snart fixa lite te, om nu Björn kan orka med Lets Dance, annars får vi fika efteråt. Han avskyr sådana program. Jag är inte dunderförtjust i Arga snickaren/Gigantiska byggen/Skitiga jobbetc det som Björn nu brukar välja, men min toleransnivå är kanske högre än Björns. För jag klarar att stå ut en stund med något jag inte gillar, vaddå, att slötitta medan man fikar är väl nemas problemas liksom.

Hoppas ni får en trevlig helg, själva har vi en fullbokad variant. I morgon simhallen, fika hos Björns morbror och sedan förhoppningsvis ska jag hinna ut till hästen och lurva av henne lite. På söndag ska Björn eventuellt köra byggställningen till pappa & mamma, det beror lite på vädret eftersom han inte har någon hytt på traktorn, och dessutom måste det vara fryst så inte hela gräsmattan går sönder där ute. Efter det ska jag och David åka till K-holm och handla på Willys. Och så ska jag förhoppningsvis hinna ut till hästen. Sist men inte minst ska jag fota hos David och Louise.


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0