Ledig.

Idag är jag ledig, rackarns skönt det. Just nu gör vi så lite som möjligt, barnen ritar och jag sitter här. Beställde just ett Tamron 90/2,8 från cyberfoto, samt ett par reflexskärmar. Vill att de ska komma nu, helst igår. Så är det alltid när jag beställer något, jag velar och drar på det och när jag väl bestämmer mig vill ha ha sakerna på studs. Men cyberfoto är snabba, och alla varor fanns i lager, så det borde komma i slutet av veckan.

Dagens planer är att först åka till gammelmormor och lämna lite tvätt, köpa mat, och kanske fika. Sedan tänkte jag ta med barnen ut till pappa & mamma. Elis pratar hela tiden om att han vill rida, så det ska han få göra. Han är jätteduktig, sitter så fint och är inte ett dugg rädd. Ska kolla på Tradera efter en barnridhjälm, för min hjälm sitter verkligen inte bra på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0