Illamående.

Jag mådde riktigt illa efter maten ikväll, trodde jag ätit för mycket. Men efter dusch och lördagsgodis kräktes Elis, och jag börjar må ännu mer illa. Hoppas verkligen att det är något tillfälligt, jag ids inte bli sjuk. Barnen har ju varit krassliga i ett par dagar nu, och Elis hade hög feber så han fick Alvedon när han hade kräkts. Bara det inte är något magsjukeaktigt, bara tanken på det gör mig ännu sämre. Fast sist jag blev dålig blev jag det ganska pang på, inte så att jag var dålig en kväll innan det bröt ut. Jobbigt att få det en helg bara, jobbar liksom 8-20 i morgon och det är inte det lättaste att få in någon med så kort varsel en helg.

Vi hade i alla fall en helmysig kväll, med dusch, städ (som vanligt), sagoläsning och mys i vår säng innan pojkarna somnade.

Nåväl, nu ska jag se på TV en stund, innan jag hoppar i säng.

Håll tummarna för att jag inte blir dålig, snälla.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0