Hundhår.

Sonya hårar något makalöst just nu, jag blir tokig. Hon behöver bara stå utanför ett rum så kommer det ändå in drivor med hår där inne. Och jag hatar att inte kunna sätta mig på golvet utan att bli helt hårig, eller att behöva bosta av kläder man tappar/lägger på golvet. Dammsuger nästan varannan dag, men det hjälper liksom inte. Det är hundförbud i alla rum på ovanvåningen, och jag fattar inte hur det kan vara drösvis med hår när hon inte ens är här inne!? Ska i alla fall dammsuga och torka golven här nu, hoppas jag hinner/orkar med nedervåningen också. Jobbar trist delad tur idag, så jag ska tillbaka till fyra. Och min motivation till något tryter riktigt ordentligt just nu, jag är så skittrött och skulle egentligen bara vilja sova en stund. Blev en tidigt morgon i morse som startade fem när Alvin vaknade, precis som alltid så vaknar han när det börjar ljusna ute. Ska sjutton köpa mörkläggningsgardiner till deras rum.

Nähej, dags att ta tag i dammsugningen innan jag somnar. Jag har tusen skäl att inte dammsuga just nu. Suck.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0