Hallå!

INGEN som kommenterat bilderna? Hrm. Fy på er ;-)

Just sitter jag på jobbet. Väntar på att klockan ska gå så jag får röra på mig, tjänstgöringen här är rätt så seg när det inte händer något. Fast nu har jag ju hunnit läsa alla nättidningar som jag kan komma på, alltid något. Kaffe och smörgås har jag intagit också, hade dessutom med mig juice och fil & bär, men det glömde jag bort, så det får blir lunchen istället.

När jag har jobbat klart idag ska jag städa åt mormor, och sedan åka hem till pappa & mamma en snabbis och hämta Björns födelsedagspresent som jag glömde där. Sedan hem till två snoriga och sjuka små barn, båda två sover så snällt om nätterna men när de vaknar är de kanonledsna, och helt rödögda. Alvedon förbrukas till max här hemma, men tänkt så bra det hjälper, killarna blir nästan som vanligt när de fått Alvedon. Synd att det blir till att hålla sig inne en hel dag, speciellt när det ser ut att bli så himla fint. Hoppas det har kommit lite snödroppar som jag kan föreviga när jag åker en sväng. Vill inte stå med näsan i backan här i stan, annars finns det mängder av blommor utanför stadshuset att fota.

Var på "Män som hatar kvinnor" igår. Jag hade inte läst boken, men sjutton vilken bra film! Någon av er som sett den? Jag är egentligen inte så förtjust i deckare, mest för att jag retar mig på att jag alltid faller in på fel spår när det ska luskas runt vem som är den skyldige. Se den om ni har möjlighet, grymt bra och väldigt otäck.

Nähej, nu ska jag sukta på cyberfoto en stund. Jag lockas av denna:


Nikon AF 16/2,8 D Fisheye


Men för 10 000:- kan man köpa så mycket annat skoj.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0