Fucking klantarsel.

Skrev ett inlägg som jag på något sätt missade att posta. Sådant är trist, speciellt när man skriver så mycket.

Har i alla fall nyss kommit hem från ett träningspass tillsammans med mamma. Pappa var barnvakt, och när jag kom hem sov killarna. Då hann jag faktiskt duscha och göra kaffe och macka, vilket är ganska sällan det inträffar på dagtid.

Känns så skönt just nu, att vara nyduschad, lite trött i kroppen efter träningen och dessutom ha lugn och ro. Elis kommer vakna när som helst, men det gör inget, jag har haft över en timmes egentid när jag tränade och är mer än nöjd med det. Alla minuter här hemma när de sover är bonus.

Nu ska jag lägga ut lite nya bilder som jag tagit med macrot. Orkidéer är ganska trista att fota, men det finns inte så mycket vårblommor i lervällingen här hemma.

Tack snälla Madde för att du följde med till K-holm och hämtade objektivet igår!

Ikväll kommer jag knappast blogga något, då jag jobbar till strax efter tio. Får se hur det blir i morgon, då är jag faktiskt ledig på eftermiddagen trots att det är min jobbhelg. Björn ska på Lundell i Globen och jag har bytt eftermiddagstur med en kollega.

Önskar er en trevlig helg i alla fall, och så hoppas vi på vårvärme!

Tjing :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0