Fredag!

Åh vad det är skönt med fredag! Min dag har varit helt perfekt idag. Först en lugn hemmaförmiddag med pojkarna. När dom sedan lämnats till dagis passade jag på att åka till simhallen, där jag simmade en 20 minuter. Sedan hann jag nätt & jämt luncha med Maria innan jag började jobba. Efter jobbet handlade jag, och mötte upp Björn och pojkarna hemma hos farfar. Där bytte vi bil, Björns bror och hans flickvän ska låna bussen över helgen när de åkter till IKEA och köper kök, så jag har deras Saab istället. Trångt som sjutton för både barn och prylar när man är van vid vår stora rymliga buss. Och eftersom Linda är allergisk kan jag inte åka i stallkläder eller ha Sonya med mig ut till hästen nu i helgen. Suck och stön.

Vi åt tacos nu ikväll, och sedan städade jag ovanvåningen, och gick igenom lite fotoalbum, medan barnen duschade. Och nu sover alla killar här hemma, Björn som alltid surar över att jag somnar innan teet knappt är uppdrucket på kvällen, han somnade samtidigt som småpojkarna strax innan åtta.

Själv sitter jag och kollar på Let´s DANCE, just nu har Magnus och Annika buggat, och jag tycker det är så kul att se Annika, för hon är så himla duktig. Och så verkar hon så snäll, hon ser alltid så glad ut. Hoppas det går bra för dom ikväll. (Wahoo, just nu fick de fyra tior, kul - kul!) Fränt att Magnus som är så STOR kan se så lätt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0