Dagens planer:

Idag ska vi fira Maria, som egentligen fyller på tisdag men firar sig idag. Fast innan dess ska jag och mamma till Eskilstuna. På Coop i Tuna Park hade de kampanj  på barncyklar, 499:-, och med kupong får man hjälm med. Elis fyller ju nästa månad, och hans gammelmormor vill ge honom en cykel när han fyller. Synd att jag fick nys om kampanjen så sent, för det är tydligen sista chansen idag. Mamma följer med som moraliskt stöd, jag blir lätt kallsvettig av att köra bilar med mer digitaliserade självlysande knappar än spakar och vred. Jag är liksom van vid stora reglage, som funkar att bråka med och rycka lite i. Här kommer man emot en knapp när man viker in sig i bilen och vips så beter sig bilen helt knas. Sådant gillar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0