Cykel & sånt.

En svart/grå liten pojkcykel blev det till Elis, jättefin var den. Och en fin blå hjälm med grävmaskiner på. Hann även köpa mig själv ett par skor från skopunkten. In och ute igen ur skoaffären på typ sju minuter. Måste vara personligt rekord.

Sedan åkte vi hem, gick till Maria och fikade och sedan gick vi hem igen. Barnen var jättetrötta och Alvin somnade så fort han fick mössan på sig, och sover fortfarande. Kul kväll vi får framför oss, för Elis somnade dessutom så snart vi kom hem.

Just nu sitter jag och överför bilder från den stationära datorn till diskarna i källaren. Behöver ha lite struktur på bilderna. Sedan ska jag göra en fotobeställning tänkte jag. Givetvis från crimson.se, bättre fotofirma finns inte. Kanonbillig och gôrsnabb leverans, toppbetyg i alla tidningar och bliderna blir grymt snygga. Inga utbrända partier, inga gulstick, ingenting. De är lite dyrare än genomsnittet, men med billiga portokostnader och fin kvalité är det helt klart värt det. Har ni inte testat crimson.se så gör det. http://www.crimson.se/. Dessutom så får man med tid och datum på bildens baksida, det får man inte via fuji eller expert. Det är värt mycket när bilderna ska sorteras.

Men först ska bilderna läggas på rätt disk. Sedan ska jag kopiera alla bilder jag vill framkalla till en speciell mapp, och efter det ladda upp mappen på crimsons sida. Sedan ska jag även beställa ett par förstoringar jag jobbat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0