Busfrön.

Just nu bor två skit busiga små killar här, i alla fall Alvin. Han bara springer runt, runt i cirklar och vet inte var han ska ta vägen. Rätt sött faktiskt.

Det som var mindre sött var att Sonya smitit in i tv:rummet under natten, och sovit i soffan. Nu är det en vit/svart matta på golvet av hundhår. Jag börjar snart grina, har HATAR alla dessa hundhår, det är så vidrigt. Jag förstorar nog upp det lite, men det är sjutton deperimerande att inte kunna ha rent på golvet mer än två timmar. Jag har hakat upp mig på det.

Fast hon fick duscha igår, och jag tror jag fick bort en halv ICA-kasse med päls. Och ändå blir det såhär på golvet EFTER den där saneringen.

Efter middagen igår kväll gick vi ut en sväng, Björn ville köra med traktorn och det var perfekt väder för galonisar och gummistövlar för killarna = lera i mängder. Knappt så de fick komma in efteråt. Alla barn och Sonya blev duschade skurade efteråt.

Observera traktorföraren ;-)




*skrivet men inte publicerat vid niotiden i morse*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0