090301

Första mars. Snart vår. Snart sommar. Semester... *ahhhh*

Sitter på jobbet även denna morgon. Fast idag har telefonen ringt, för en gångs skull. Ibland börjar jag undra om den är avstängd eftersom den aldrig ringer när jag är här.

Igår var en lång dag, 13 timmar. Jag var helt dimmig i skallen när jag gick hem. Även om jag inte kunde trivas mer med mitt jobb så är 13 timmar ändå jobbigt. I alla fall mentalt.

Men idag gör jag inte så mycket tid, 7-12 och 16-20. Helt skapligt. Björn och hans pappa och mamma ska fira Björns bror i K-holm, som fyller år. Det var meningen att jag skulle följa med, fast i egen bil. Men jag mår inte så himla bra, vaknade med huvudärk dessutom. Och ska jag då hem och duscha och bya om innan jag åker känns det som om jag bara för stressa. Nej, jag åker till pappa och fikar en stund mellan passen.

Nu ska jag skriva lite här, och fylla på kaffet och kolla av lite tider.

Vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0