Yo.

Nu har jag gjort köttbullar, och väntar på att Björn ska komma hem. Gräddstuvade köttbullar med färskpotatis och sås. Det ska bli gott.

Jag har jobbat, som vanligt. Fast bara till 12, skulle ha jobbat EM också, men jag kompade ut den. Är mosig i halsen och känner mig allmänt nedgången idag. Kanske ska vi fara till Nyköping, på onsdagsträff. Äta glass och kolla på bilar.

Just nu vet jag inte vilket humlr Alvin är på, han blir stött så fort Elis går nära. Då kastar han sig på golvet och gallskriker. Och numer säger han ifrån, ordentligt. Han slåss, river, skriker och blir skitarg när Elis försöker sig på sitt vanliga tuffa sätt mot honom. Bra på ett sätt, att han säger ifrån. Äntligen. Men mindre bra då det blir två små monster som bråkar och kivas.

Nu ska jag värma på köttbullarna, Björn kommer hem när som helst.

I morgon kväll bär det var till Eskilstuna, då ska jag, Maria, Madde och Cicci dit en sväng på eftermiddagen. Shoppa lite, kanske käka och sedan bara umgås. Najs.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Halloj! Hur går det med uppladdningen inför tjejvättern? Jag o Sara ska cykla halvvättern på söndag. Lycka till!

2009-06-05 @ 10:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0