Sooool.

Och jag sitter inomhus. Sjukt. Fast inte så länge till, ska snart ner på stan och fika med killarna. Lite glass och kaffe sitter aldrig fel. Barnen ville se på Rorri medan jag plockade av frukosten, så det ger mig en halvtimmes datortime nu. 

Jobbade delad tur igår. Och för första gången hade jag INGENTING att göra. Pojkarna är på dagis då, heldag, eftersom Björn inte hinner hemm innan jag ska vara tillbaka på jobbet. Men jag får sådana skuldkänslor av att inte ha pojarna då. David ringde mig, och ville ha skjuts ut till P&M, och där satt jag i solen och gjorde absolut ingenting. Sedan åkte jag till jobbet.

Jag och Madde var ute och fotade igår, har en mage (du vet vem du är, haha!) jag ska fota i sommar, så jag testade lite ljus. Kvällssol är fint. Ni kan kika på bilderna på bildbloggen, eller pixbox, senare. Hinner inte lägga upp alla nu, för att få dom som jag vill krävs ganska mycket efterobb. Men kanske ikväll. Glöm inte att lämna en kommentar eller två om dom, jag blir så glad då :-)

Hoppas ni får en fin dag med mycket sol. Själv börjar jag jobba strax efter lunch och jobbar sedan till kvällen.

Ha det bra kära vänner!

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, vilken trevlig blogg du har! :)

2009-06-30 @ 22:44:59
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0