Bilder.

Kolla in pixbox vettja, där ligger det nya bilder från och med ikväll. Dessutom kan ni kolla min bildblogg också, om ni vill se nya foton. Är förkyld, har ont i huvudet och hostar som sjutton. Det blir nog en finfin cykling på lördag *suck*.

Men helgen var kanon, även om jag var snorig. Lördagen tillbringades som jag redan skrivit i Malmköping, och söndagen spenderade vi hos pappa & mamma, firade mammsen med en blomma och fick smarrig mat. Sedan jobbade jag på kvällen.

Måndagen kändes som om jag var ledig, jobbade till 12, och åkte med pojkarna ut till p&m, där vi solade, grejade i stallet, pojkarna åkte traktor, skrinda och badade. Urhärligt att få tanka lite solsken och värme.

Idag jobbade jag kväll. Pojkarna och jag var hos deras gammelmormor och fikade, sedan handlade vi och gick hem och städade. Jag gick till jobbet vid fyra och kom hem nu strax efter nio.

Men nu har jag slut på ork, så jag skriver inget mer än detta idag.


Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0