Rubrik.

Äh, hade rubriktorka.

Var ute och kollade Tiaran igår, och nu är såret nästan borta. Vilken lättnad. Björn mockade ur stallet åt mig, jag hann knappt hjälpa till. Och nu är all dynga spridd och nerplöjd tillsammans med någna säckar mull på min lilla jordplätt. Idag ska vi till plantagen och se om de har någon bra kantlist. Sedan ska vi till Josefina som fyller (fyllt).

Jag åkte med pappa & mamma till MalmaMarken igår. Det var riktigt skönt att gå utan barnvagn, det är ju första gången sedan Elis kom som jag var där utan barn. Och så himla mycket folk var det inte. Köpte lite strumpor och filmer. Och träskor till Elis.

Idag har jag lite skiftande planer för förmiddagen. Ska köpa en ny bärbar dator, och hittade en kalasbra dator på rean. Men den var slut nästan överallt enligt webuppdateringarna, så när affärerna öppnar idag ska jag ringa runt lite och se om det finns någon kvar i närheten. Finns det någon kvar här omkring tar jag Alvin med och åker och köper den, annars går vi nog ner på stan och fikar och hälsar på gammelmormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0