Morning morning!

Jag vet inte om jag är pigg eller trött. Jag känner mig rätt sliten om jag ska vara ärlig, men jag får inte tänka så. Det blir så negativt, självömkande och till sist blir det en ond cirkel. Bara att rycka upp sig och inse att om 12 timmar får jag gå och lägga mig. Om jag vill :-).

Gick upp halv sex och duschade, och sedan körde jag p&m till tåget. Och så gick jag en längre prommis med Sonya, i regnet. Väl hemma låg jag och Elis och myste i sängen, läste saga och pratade. Vi gick upp för en halvtimme sedan, och nu ser vi på "En liten röd traktor". Alvin sover fortfarande, vilket han säkert behöver. I skrivande stund vaknade han, så typiskt. Men bra. Åhh, vad söt han var i håret, han är nyklippt. Faster Fina fixade pojkarnas hår igår, och båda ä så fina så.

Idag ska vi handla åt mormor, och kanske fika där. Beror på om hon orkar och är pigg. Sedan hoppas jag att barnen kan somna båda två i bilen, för jag måste ut till Tiara med en flughuva, men det går inte om de är vakna. Då kan de inte sitta i bilen och vänta, mycket bättre om de sover. Idag är det ju inte så hemskt varmt, så det går ju bra.

NI kan kolla bildbloggen lite senare under förmiddagen, så har jag nog fått upp ett par bilder på magen jag fotade igår. Tyvärr vad vädret absolut inte på vår sida, solen uteblev ju helt och ljuset försvann i princip vid nio när regnet upphörde.

Nehej, nu ska jag gå och göra frulle.



 

Tjingeling // Hanna ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Finns det inga bilder på nya frisyrerna? :)

2009-07-06 @ 10:11:40
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0