Halsbrännan from hell.

Det är vad jag har just nu. Eller, det började igår kväll med att jag mådde illa och kände mig ofräsch i munnen, och sedan kom jag på att det var halsbränna jag hade. I morse sa Elis när han låg bredvid mig i sängen:

"-Mamma, kryp ner här. Men ligg såhär *lägger sig på rygg* med huvudet hitåt *tar tag i mina kinder och vänder mitt ansikte mot taket*".
"-Varför ska jag ligga såhär nu då?" frågade jag.
"-Så det inte luktar så illa."

Jäkla unge ;-). Han har mage att klaga på min andedräkt. Men jag känner ju själv att jag andas eld, typ. Har så himla ont i magen. Gick på Apoteket och köpte omeprazol, egentligen ville jag köpa Losec, de är absolut bäst. Men Omeprazol fungerar för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0